Thursday, March 10, 2011

Main Bola

Senin baru2 nie aku da terlibat ngan perlawanan bola sepak dengan pasukan polis. Pergh...memang dasat, bukan sebab pe. Aku rase tumpo sesangat a.k.a pancit. Tula banyak sangat relax, hehe... lagi satu dasat sebab nak rasmikan jersi baru sekali ngan stokin. kaler ngan paten seakan2 team n9 plak aku perhatikan, Arghh...belasah jela.huhu...



En. rosman kate kite menang bergambo, memang tul pun sebabnyer team aku kena belasah ngan team polis sampai 5-1, mule sedap la...bila masing2 start pancit,udah kejap keluar kejap masuk. Macam main bola tampar plak aku rase.huhu... Tapi yang seronoknyer gol mule2 dijaringkan oleh mael drogba. Memang thrill giler, muka pun sengih2 tanda puas.



Pengajaran yang kitorang dapat dari perlawanan tersebut, praktis kaw2 sebelum game. Kaji pihak lawan dulu, team polis sume mude2 belake average umor dalam 20-an yang team kitorang plak da yang nak masuk 40-an, memang tak fair. hehe...takpe2, pengajaran tu. Sebelum nie main bola pun kat padang senget, berliku2, kecil sume bagai la, tetiba main kat padang luas rumput tebal rase jakun plak. kena plak hujan mencurah2 turun, mula la perut rase lapo. Cesh...ade ke patut?




Selain dari kite2 yang bermain, ade gak jemputan dari HQ, bahagian siasatan kebakaran  same2 bermain campur ngan anak2 anggota bomba diantaranyer rooney, bulat (anak en. nan) dan akmal (anak en. hut). Kesudahnyer kekalahan, luka pada kaki team polis akibat terjahan keras oleh sidi khan dan layangan kad kuning kepada mangsa yang telah diterjah akibat dia tak berpuas hati ngan tindakan sidi yang agak kasar. kesakitan akibat jarang bermain aku dapat diakhir permainan, ape pun aku cukup puas hati dapat jugak bermain setelah sekian lama. huhu....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...