Wednesday, February 1, 2012

Betul Ke Boleh Tenangkan Fikiran Di Kelab Malam?


Hebat Orang Muda zaman sekarang nie, nak tenangkan fikiran pegi masuk kelab malam. Pekejadahnyer cari ketenangan di kelab malam dengan bunyi bingit memecah gegendang telinga, bersesak-sesak dalam keriuhan orang ramai boleh jadi tenang kepale otak ke agaknyer? Ishk... nak cari alasan untuk mengelak tapi kena tepat pada batang hidung sendiri. huhu... Dulu-dulu saye biase dengar kalau nak tenangkan fikiran dimasjid@rumah ibadah mencari ketenangan dan keredhaan ilahi dan lagi satu pegi kawasan sunyi takda hiruk-piruk kota macam lepak kat sungai lui tu. Pada pendapat anda sendiri, betul ke boleh tenangkan fikiran kat kelab malam? kalau betul boleh saye cube sekali jejak kaki kat kelab malam. huhu.... Same-same kite fikirkan benda nie, lagi elok amik iktibar bab nie.


Petikan dari tasha Shila (Pelakon Biase-biase je) :-
Saya akui gemar meluangkan masa bersama rakan di kelab malam, tetapi hanya untuk menghilangkan tekanan selepas penat menjalani penggambaran drama. Tambahan pula kunjungan saya ke kelab malam Rabu lalu hanya untuk meraikan hari jadi saya. Saya kecewa dengan fitnah dilemparkan menerusi laporan dalam blog hiburan yang mereka-reka cerita kononnya saya melakukan tarian tiang tanpa segan silu dan tidak mempedulikan orang sekeliling. Ia jelas menjatuhkan kredibiliti saya. Saya bukan hipokrit untuk menafikan tidak pernah pergi ke kelab malam, tetapi kehadiran saya hanya untuk menenangkan fikiran semata-mata. Sumber dari Beautifulnara.com
Seeloknyer kite banyakkan amalan menunaikan kewajiban macam solat 5 waktu, membaca Al-Quran itu lebih menjamin kite semua untuk sentiasa tenang tanpa keruan dalam hidup yang penuh berliku nie.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...